7 Ağustos 2013 Çarşamba

Ne iyi ettin de geldin

"O kadar oldu mu sen olalı/O kadar büyüdün mü" der Barış Manço bir şarkısında. Sahiden o kadar oldu mu sen olalı? Daha dün gibi seni ilk kucağıma alışım. Dün gibi seni ilk koklayışım. 1 yıl önce girdin hayatımıza. (Benim için biraz maceralı bir gün olmuştu...) 5 gün sonra doğum günüm olduğu düşünülürse aldığım, alacağım en güzel hediyeydin sen. Yüzüne ilk bakışımı unutamam. Şişmiş ve mosmor bir surat vardı karşımda. Ama benim için dünyanın en güzel bebeğiydin. Hayatımda bu kadar mutlu olduğum başka bir an hatırlamıyorum. Bana bu mutluluğu tattırdığın için teşekkürler kızım.

 Bu fotoğrafı sen daha 20 dakikalıkken çekmiştim. Hala daha sık sık bu fotoğrafı açıp uzun uzun bakarım. Baştan ayağa pembeler içinde buruşuk bir surattan daha fazlası var bu fotoğrafta benim için. Benim için bu fotoğrafta mutluluk var, sevgi var, aşk var... Benim için bu fotoğrafta yaşayabileceğim en güzel duygu; babalık duygusu var.

1 yıl oldu sen hayatımıza gireli. Ne çok şey değişti hayatımızda. Uykusuz geceler, dinlenmeden uyanmalar, bitmeyen yorgunluklar... Bir o kadar da mutluluk, neşe, gülümseme, hatta kahkaha ve sevgi... Sen o güzel gözlerinle, kocaman gülümsemenle, daha konuşamamana rağmen hiç bitmeyen gevezeliklerinle hayatımıza renk getirdin. Hoşgeldin.

1 yılda ne çok şey yaşadık seninle. 3 aylık normal bebekler yerinden kımıldamazken senin kendini kanepeden atmandan mı bahsetmeliyim yoksa daha yürüyemediğin halde neredeyse omzuna gelen çitleri aşıp kendini aşağı bırakmandan mı? Sayende yüksekten düşme konusunda uzmanlaştık kızım, artık bütün semptomları biliyoruz.

İlk banyonu mu anlatmalıyım, yoksa büyüdükçe anne ve babana geliştirdiğin tutkudan mı? Akşam eve geldiğimde peşimi bırakmamana bayılıyorum. Bilgisayar başında karşıma geçip kameradan beni görünce gülümsemene ve el sallamana bitiyorum. Kendi kendine söylediğin ve arka arkaya tekrarladığın "Bababa" hecelerini üzerime alınıyorum. Karşıma geçip kollarını kaldırarak "Beni kucağına al" demek istemeni çok seviyorum. Hepsinden ötesi SENİ ÇOK SEVİYORUM.





İşte bu güzel kız benim kızım, benim hayatım, benim her şeyim. Yanağına öpücük kondurmaya doyamıyorum bu kızın, sarılmaya, sevmeye doyamıyorum.  Ve soruyorum: Kimin böyle güzel kızı var?

Bugün (7 Ağustos) kızım Meriç'in doğum günü. Bu tatlı cadının hayatımıza girişinin birinci yıl dönümü. Ne iyi ettin de geldin kızım, ne iyi ettin.

Ömrün mutlulukla, huzurla, neşeyle dolu olsun kızım. İyi ki doğdun bir tanem. İyi ki geldin. İyi ki varsın.

Seni çok seven
Baban


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder